« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami.

6. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej dla Miasta Jelenia Góra – druk nr 201.2025.

7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego zapewnienia przez Miasto Jelenia Góra wsparcia w mieszkaniu treningowym osobom z terenu Gminy Siekierczyn – druk nr 204.2025.

8. Projekt uchwały w sprawie określenia rozmiaru i zasad udzielania zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć udzielanych dyrektorom, wicedyrektorom i nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach oświatowych, zasad zaliczania do obowiązkowego wymiaru godzin poszczególnych zajęć w kształceniu zaocznym oraz określenia tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla niektórych nauczycieli – druk nr 195.2025.

9. Projekt uchwały w sprawie złożenia wniosku o zezwolenie na utworzenie oddziału przygotowania wojskowego oraz zobowiązania do ponoszenia kosztów kształcenia w oddziale przygotowania wojskowego – druk nr 196.2025.

10. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicy 1 Maja w Jeleniej Górze – druk nr 192.2025.

11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego wzdłuż ulicy Bronisława Czecha w Jeleniej Górze - etap I – druk nr 193.2025.

14. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy ulicami Sobieszowską a Trasą Czeską w Jeleniej Górze – etap II - druk nr 205.2025

15. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Jelenia Góra”– druk nr 198.2025.

16. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu ochrony środowiska dla Miasta Jelenia Góra na lata 2025-2028 z uwzględnieniem perspektywy do 2032 r. – druk nr 199.2025.

20. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych:

a) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Prezydentowi Miasta za 2024 rok,

b) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej za 2024 rok,

c) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Wojewodzie Dolnośląskiemu za 2024 rok.

21. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o pracy między sesjami.

22. Sprawy różne.

23. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej