« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami.

a) Informacja o przygotowaniu Miasta Jelenia Góra, spółek komunalnych i służb do powodzi. Informacja o zakresie oraz wysokości strat Miasta Jelenia Góra, mieszkańców oraz przedsiębiorców, spowodowanych skutkami powodzi – wystąpienia: Prezydenta Miasta, służb Prezydenta, przedstawicieli spółek komunalnych, przedstawicieli służb mundurowych, przedstawicieli innych instytucji.

7. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicy Cieplickiej w Jeleniej Górze – druk nr 55.2024.

8. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy ulicami Wincentego Pola i Łomnicką w Jeleniej Górze – druk nr 56.2024.

9. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w rejonie skrzyżowania ulicy Konstytucji 3 Maja i Legnickiej w Jeleniej Górze – druk nr 57.2024.

10. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy ulicami Czarnoleską i Borówkową w Jeleniej Górze – druk nr 54.2024.

11. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wiaduktu kolejowego przy ul. Goduszyńskiej w Jeleniej Górze – druk nr 60.2024.

12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie Placu Cichego w Jeleniej Górze – druk nr 61.2024.

15. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej – druk nr 64.2024.

16. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Jelenia Góra z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami działalności pożytku publicznego na 2025 rok – druk nr 62.2024.

19. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o pracy między sesjami.

20. Sprawy różne, w tym:

a) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Prezydentowi Miasta w roku 2024,

b) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w roku 2024,

c) informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Wojewodzie Dolnośląskiemu w roku 2024.

21. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej